תיעוד: פיגוע דקירה בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים • פצועה בינוני עד קשה

בנצי לייזרוביץ, שלמה ריזל, ארי וידר 1 Comment on תיעוד: פיגוע דקירה בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים • פצועה בינוני עד קשה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (רביעי) אירע פיגוע דקירה בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים, המחבל נוטרל על ידי כוחות הביטחון.

כבת 70 נדקרה בחלק גופה העליון על ידי מחבל פלסטיני בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים, בעת שהתכוונה לעלות לקו 68, הנהג גילה תושייה והצליח לעלותה לאוטובוס כשהוא נועל אחריה את הדלת. המחבל החל להמלט ושוטר מג"ב שהיה במקום זיהה אותו עם הסכין בידו – ירה בו והרג אותו.

מבירור פרטיו של המחבל עולה כי מדובר באחמד שעבאן, תושב ראס אל-עמוד, בן 23, הוא היה כלוא בכלא הישראלי בין השנים 2012-2015 בגין פעילות טרור עממי והוא השתחרר רק לפני מספר חודשים בלבד.

תיעוד – חיסול המחבל (צילום: אלי דורי):

מדיווח ראשוני נמסר ממד"א כי "בשעה 18:36 נמסר למד"א מרחב ירושליםם על פיגוע דקירה ברחוב יפו סמוך לתחנה מרכזית בירושלים. מדיווח ראשוני בלבד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפצועה כבת 70 במצב בינוני".

כמו"כ, צוותי מד"א ירושלים העניקו טיפול ופינוי לכ 15 נפגעי חרדה נוספים ששהו בזמן האירוע בתחנה המרכזית וסביבתה.

פאראמדיק מד"א עמנואל שטרן שפינה את הפצועה סיפר כי "בתוך האוטובוס במושב הראשון ישבה אישה בת 72 כשהיא בהכרה, יחד עם רופא מתנדב שלנו הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, היא סבלה מפצע דקירה בפלג גופה העליון ופינינו אותה בדחיפות לבי"ח, בדרך לבי"ח היא הייתה עירנית ותקשרה איתנו".

כוחות הביטחון מגיעים לזירה:

בעקבות חשש למפגע נוסף, כוחות ביטחון רבים סרקו את האזור כולו, רוקנו את התחנה המרכזית מאנשים, עברו חנות חנות ולעת עתה לא נמסר על אירוע נוסף או על מפגע נוסף שנלכד.

קודם לכן, בסמוך לשער שכם, נוטרל מחבל פלסטיני לאחר שניסה לדקור שוטרי מג"ב שהיו במקום. בחסדי שמים – הוא נורה ונהרג עוד בטרם ביצע את זממו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אי אפשר לכל מקום הגיעו תגברו כוחות בירושלים עברו לרעננה ברעננה עברו לאשדוד אין סוף וזה פשוט נמאסססססס!!!!!!!!!!!!!!!!!!